image af c drev........
Fra : Thomas Larsen

Dato : 14-10-02 18:39

hej ng

jeg har lige monteret 2 stk wd hdd, og flyttet mine drev fra de gamle hdd og
over på de nye, og dette gik også fint.
men da jeg efter jeg var færdig ville lave en imagefil af mit c drev, for at
have en image af den nye inst. kom der en medd. i powerQuest der lød sådan
her Error # 2003 file size does not match FAT allocation for file.

hvad betyder det?

det viste sig at mit cdrev ny hed FAT32X.?
når jeg er inde i PQ Magic hedder det "kun" FAT32.

har det nogen betydning?

mvh Thomas

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 15-10-02 13:40

Thomas Larsen wrote:
> [...]
>
> hvad betyder det?
>
> det viste sig at mit cdrev ny hed FAT32X.?
> når jeg er inde i PQ Magic hedder det "kun" FAT32.

Jeg har selv lige været igennem samme problemstilling... og fandt ud af
at man skal køre en chkdsk /f (hvis du køre win2k/XP og scandisk med
win9x..)

Held og lykke med det..

--
Mvh Morten Fjendbo