Problemer med multiline og wordWrap
Fra : Bo Dudek

Dato : 14-10-02 18:35

Hola

Kort og godt - hvorfor vil dette ikke fordele teksten over flere
linier:

// her definerer jeg teksten
tekst="dfajhd asdhas ldhasldh alsdhsa dfajhd asdhas ldhasldh
alsdhsadfajhd asdhas ldhasldh alsdhsa";

// definerer lige min brodtekst-style
style_brodtekst = new TextFormat();
style_brodtekst.size = 8;
style_brodtekst.font = "uni 05_54";
style_brodtekst.multiline = true;
style_brodtekst.wordWrap = true;

// og så laver jeg lige tekstfeltet
this.createTextField("tekstfelt", 10, 50, 100, 100, 100);

// og jeg putter teksten i udfra min variabel - tekst
tekstfelt.text=tekst;

// og så tilføjer jeg stylen
tekstfelt.setTextFormat(style_brodtekst);

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Bo Dudek

Dato : 14-10-02 22:24

> [...]
>tekstfelt.text=tekst;
>
>// og så tilføjer jeg stylen
>tekstfelt.setTextFormat(style_brodtekst);

fandt ud af, at jeg skulle bruge multiline samt wordwrap på
tekstfeltet istedet for stylen.. so far, so good..