NetBEUI og WinXP
Fra : gotha

Dato : 14-10-02 17:56

For at få fat i et LogOnScript skal jeg have NetBEUI kørende. Og det
fungerer i Win98, men jeg ka' it' hitt' u' a' det i WinXP?
Jeg kan ikke finde ud af at få NetBEUI installeret ...
/Claus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-10-02 18:42

gotha wrote:
[...]

Den ligger i et bibliotek på WinXP CD'en, hvor
den kan installeres fra !

Jeg kan ikke huske, hvor den ligger på CD'en - men
prøv at lave en søgning på CD'en - så finder du den sikkert !

Jan Vestergaard
Email: janNOSPAM@jve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Philster

Dato : 14-10-02 18:43

Det er ikke installeret som standard i XP. MS vil gerne udfase protokollen,
men du kan dog finde de nødvendige filer på WinXP installations CD'en.
Se http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/using/itpro/networking/netbeui.asp

/Philip