OT: Hvor længe er I om at crunche en Seti@~
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 14-10-02 17:36

Jeg har en 800 MHz Athlon TB med rigeligt SD-RAM (pc 133 vist - eller er det
133MHz?)

Anyway - jeg bruger normalt en 11-12 timer hvis processoren er nogenlunde
urørt.

Nævn venligst hvilken processor og RAM i kører med.

Dem som ikke ved hvad Seti@home er kan klikke på følgende link:

http://setiathome.berkeley.edu/

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 14-10-02 18:46

Hej Henrik!

Ca. 5 timer med en dual Pentium III 800Mhz med 1GB RAM.

--
Mvh.
Lars Rasmussen

Fra : Dan

Dato : 14-10-02 18:50

> [...]
> urørt.
>
> Nævn venligst hvilken processor og RAM i kører med.
Bruger mellem 3 - 4 timer med en PIV 1.8 og 256mb pc2700Samsung ram.

/ Dan

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 17-10-02 02:02

4-5 timer på en 1,4 GHx P3 Tualatin

Så vidt jeg kan se er det især Tualatin's 512 KB cache der hjælper, da den
kan have hele workunit'en i RAM.

Rune