Medion digital kamera - hvordan er det ???
Fra : Jan

Dato : 14-10-02 13:23

Hej

Har set at computercity sælger et 4 mill pix digital kamera af mærket medion
til den MEGET rimelig penge - er der nogen der kender og hvor godt eller
dårligt er det.

Mvh

Jan

Fra : Mogens

Dato : 14-10-02 13:27

On Mon, 14 Oct 2002 14:23:01 +0200, "Jan" <jan@surfmail.dk> wrote:

> [...]
>til den MEGET rimelig penge - er der nogen der kender og hvor godt eller

Aldi har præcis samme kamera til ca 3200,-

Hvad tager de for det i CC ?

mvh Mogens

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-10-02 18:52

On Mon, 14 Oct 2002 14:26:54 +0200, Mogens <moveng@nomailportalen.no>
wrote:

>Aldi har præcis samme kamera til ca 3200,-
>
>Hvad tager de for det i CC ?

2999,-
--
Jens

Coincidence Often Isn'T.

Fra : Benja

Dato : 14-10-02 13:41

"Jan" <jan@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
medion
> til den MEGET rimelig penge - er der nogen der kender og hvor godt eller

Prøv at spørge i dk.fritid.foto der ved jeg de har fået dette spørgsmål
mange gange.

Mvh.
Benja

**Fjern XX ved svar pr. e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 14-10-02 13:41

Jan skrev:

> Har set at computercity sælger et 4 mill pix digital kamera af
> mærket medion til den MEGET rimelig penge - er der nogen der
> kender og hvor godt eller dårligt er det.

Prøv i <news:dk.fritid.foto>

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 16-10-02 09:41

> [...]

medion
> til den MEGET rimelig penge - er der nogen der kender og hvor godt eller

Hvis du prøver at sammenligne med andre kameraer med 4 mill pixels, så vil
du sikkert opdage at enten er der nogle der tjener mange penge på kameraer
eller også mangler Medion's kameraer en del features. Det kan jo
selvfølgelig ikke udelukkes at det lever op til dine krav. Måske kan du få
en demonstration i CC.
9 ud af 10 gange får du hvad du betaler for.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/