leg endte med rift i øjet
Fra : Majer

Dato : 14-10-02 11:45

Hej med jer!!

Nåååh... min stakkels Peter har fået en rift i øjet, og har lige været hos
dyrelægen. Der fik han en smertestillende sprøjte, noget antibiotika-salve
og så et par smertestillende piller med hjem.

Vi opdagede i går eftermiddag, at han havde noget puds/betændelse i højre
øje. I går aftes havde han øjet mere lukket end åbent, så Henrik tog til
dyrelægen i morges. Han har fået en rift ved slimhinden, som jo sikkert er
lavet i forbindelse med leg med Creamy.

Så nu skal vi smørre hans øje 2 X dagligt, de næste 8 dage!! Spændende at se
hvad han siger til det!!...

Mange hilsner fra

--
Majer, som har frygteligt ond af Peter!

www.majer.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-10-02 13:55

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> writes:

> [...]
> dyrelægen. Der fik han en smertestillende sprøjte, noget antibiotika-salve
> og så et par smertestillende piller med hjem.

Stakkels lille mitter...

> Så nu skal vi smørre hans øje 2 X dagligt, de næste 8 dage!! Spændende at se
> hvad han siger til det!!...

et gaet ville vaere *hvaes-knurre*
> Mange hilsner fra

Stort spinbrum fra Melissa og en ekstra nussetur fra mig..
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Morten Skjershede

Dato : 14-10-02 15:44

Det var godt i opdagede det hurtigt, stakkels lille Peter.
Der kan hurtigt ske noget i "kåd" katteleg.
Ønske om god bedring, held & lykke med at behandle!
Morten & Ulrich
+ nussenæsenøs fra alle de krøllede
www.dk-yeoman.dk
Cornish Rex

Fra : Kate

Dato : 14-10-02 20:50

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> wrote in

> Nåååh... min stakkels Peter har fået en rift i øjet,

Nårh stakkel Peter. Sofie gav engang Johan sådan en på hovedet at hun
ramte ham i øjet. Jeg kørte straks, en lørdag aften kl. meget sent, på
dyrehospitalet med ham. Her gjorde de som du også har fået besked på og
så sagde de jeg skulle opsøge egen dyrlæge til kontrol en ugestid
efter. Johan har aldrig haft problemer efterfølgende, andet end han
lærte at dukke sig når Sofie langer lussinger ud

God bedring til Peter.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar