erfaringer med køb fra databutikken.com
Fra : jkv

Dato : 14-10-02 11:50

Nogle der har handlet med databutikken.com?

jeg bestilte nogle vare i fredags og sendte en email om hvornår jeg kunne
forvente at få det leveret, ingen svar..

/jkv

Fra : Foxy Lady [6000]

Dato : 14-10-02 12:26

det er meget normalt at hvis du bestiller om fredagen eller weekenden, har
du det tirsdag fordi de først fakturerer det mandag...... mange firmaer har
1-2 dages leveringstid og du vil derfor modtage din pakke tirsdag eller
onsdag..

mvh foxy lady

Fra : jkv

Dato : 14-10-02 12:27

Ja, det er jeg godt klar over. men det der undre mig er at de ikke svare på
mine emails. Jeg skulle også gerne få et kollie nr så jeg kan se hvor langt
den er kommet med posten, hvilket jeg heller ikke har modtaget endnu.

Fra : Martin K

Dato : 14-10-02 12:28

jkv wrote:
> [...]
> svare på mine emails. Jeg skulle også gerne få et kollie nr så jeg
> kan se hvor langt den er kommet med posten, hvilket jeg heller ikke

Har de ikke et telefonnr.?

--
Martin K

Fra : Foxy Lady [6000]

Dato : 14-10-02 12:32

det er jo nok fordi de ikke har faktureret den endnu, du vil sikkert modtage
en mail med et track and trace nr. lid´t senere i dag

Fra : jkv

Dato : 14-10-02 21:00

> det er jo nok fordi de ikke har faktureret den endnu, du vil sikkert
modtage
> en mail med et track and trace nr. lid´t senere i dag

Næh, jeg modtog den heller ikke idag... Lidt ringe de ikke svare på emails,
men måske forstår de kun svensk? ;)

/jkv

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-10-02 12:39

"jkv" <sejeGEO@vip.cybercity.dk> skrev....

> jeg bestilte nogle vare i fredags og sendte en email om hvornår
> jeg kunne forvente at få det leveret, ingen svar..

Måske har de travlt med at besvare e-mails fra andre, utålmodige
kunder.

--
Kent Oldhøj

Fra : Lars Rasmussen