Hansol 530 15" tft?
Fra : Anders

Dato : 14-10-02 11:45

Hejsa

Er det et godt køb? Pris ca. 3600
http://www.hansolel.co.kr/english/monitor/mnt_tfth530_down.htm
Jeg vil have noget mere plads på mit skrivebord hvor der nu står en 4 år
gammel 17" KFC skærm.

/Anders

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 14-10-02 13:38

Hej Anders!

Jeg ville anbefale en Samsung istedet til ca. 3.300 kr.

http://www.gate2prices.dk/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H001170
--
Mvh.
Lars Rasmussen

Fra : Anders

Dato : 14-10-02 14:51

"Lars Rasmussen" <wheeler@wheeler.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anders!
>
> Jeg ville anbefale en Samsung istedet til ca. 3.300 kr.

Hvorfor?

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 14-10-02 18:20

Hej Anders!

Fordi jeg har haft flere af dem mellem hænderne og de fremstå som et
kvalitets produkt med en godt skærmenbillede af en TFT.

Jeg vil dog ikke anbefale en TFT generelt hvis du spiller på din PC'er!

Fra : Peter Bleiken

Dato : 14-10-02 21:08

On Mon, 14 Oct 2002 19:20:29 +0200, "Lars Rasmussen"
<wheeler@wheeler.dk> wrote:

>Jeg vil dog ikke anbefale en TFT generelt hvis du spiller på din PC'er!

Det er jo ikke længere et problem, med de nye skærme.

Response Time (on + off) = 25ms det er hurtigt nok til spil

og det kan de nye 17" skærme fra Hansol klare

/Peter Bleiken
http://www.bleiken.com/