S: Grønsund gl. færgebro / Sortsø Gab Bog~
Fra : Anders & Berit

Dato : 14-10-02 10:44

Hej gruppe.

Er der nogen her i gruppen, der ved noget om, hvorvidt det er til at få en
torsk, eller evt. andet på de dejlige skråninger eller dybe vand, vi har
mulighed for at nå her.

På forhånd tak
Anders

Fra : Alex Linaa

Dato : 14-10-02 12:35

"Anders & Berit" <beritpost@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> torsk, eller evt. andet på de dejlige skråninger eller dybe vand, vi har

Hej Anders.

Jeg fandt dette link:
http://www.sportsfiskerforbundet.dk/info/fiskevand/storstroems_amt/?mode=4

Ikke meget hvis du er lokal, men for en turist er der da lidt info om tid og
sted.

vh
Alex

Fra : Anders og Berit

Dato : 14-10-02 21:26

Hej Alex.

Jeg har været der før, men ligefrem lokalkendt nej. Det er spændende steder
med dybt vand, strøm og skråninger. Grunden til at jeg spurgte er, at det er
lidt langt at køre. Men hvis de lokale fanger lidt, er det turen værd.

Mvh
Anders.

Var i øvrigt en tur ved Eskilstrup overdrev i eftermiddag/aften (syd for
Korsør). Håbede på en torsk ved mørkefald. Nix og nul.

Fra : Alex Linaa

Dato : 14-10-02 22:06

"Anders og Berit" <beritpost@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Var i øvrigt en tur ved Eskilstrup overdrev i eftermiddag/aften (syd for
> Korsør). Håbede på en torsk ved mørkefald. Nix og nul.

Men du fik masser af frisk luft *hehe*

Du skal lige have et fif, som jeg en gang fik af en fiskekammerat.
Vi havde stået og fisket indtil en time efter solnedgang, uden det mindste
liv. Pludslig gik min kammerat op til bilen, og fremdrog en Tupperware fra
fisketasken. Han satte et noget større blink/pirk på linen, og fra
Tupperwaren tog han et stykke sild, som han satte på trekrogen.
Tre kast: *smak* - Torsk. Fem kast mere: Igen *smak*
Jeg fangede stadig ingenting, så jeg fulgte hans eksempel. Resultat: Flere
gange *smak*

Hilsen
Alex

Fra : Peter Bak

Dato : 14-10-02 15:01

Hej

Har fanget både torsk, hornfisk og regnbueørred ved færgebroen..
Gå evt. lidt til venstre for broen, hen til pynten der er meget dybt lige
uden for spidsen..
Pas på hvis du wader..

peter

Fra : Anders og Berit