TDC's TITI @ Mp3 afspiller virker ikke und~
Fra : Flare

Dato : 13-10-02 22:29

Er der nogen der har en officiel / uofficiel løsning til at få dette ellers
udmærkede produkt til at virker under XP?

NB: Kunne ikke umiddelbart finde en mere passende gruppe

Mvh
Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-10-02 08:32

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der har en officiel / uofficiel løsning til at få dette
ellers
> udmærkede produkt til at virker under XP?

Kan man ikke bruge Win2000-supporten?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 14-10-02 13:22

Se om ikke det vil virke efter besøget på denne hjemmeside.

http://www.ultraville.com/titi/titihelp.shtml

mvh

Kamran Sarwar

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 14-10-02 13:35

Hej igen Flare,

I forlængelse af min tidligere posting: Jeg har jo også sådan en titimp3
afspiller. Den har samlet støv i en skuffe, da jeg nu kun har xp maskiner.
Men da jeg for 10 minutter siden læste dit driverspørgsmål blev jeg
pludseligt ansporet til foretage en fornyet søgning efter løsning på dette
problem og måske få min mp3afspiller i brug igen.

Jeg foretog en google søgning med forskellige syntax'er - fandt en
hjemmeside og sendte dig linket. Nu kan jeg verificere for dig - som en
ekstra service - at det VIRKER.

Jeg kan takke din "provokation" for, at min egen titi nu også virker. Det
tog 2 minutter at følge anvisninger på siden - han har lagt links til de
forskellige filer.

held og lykke

Kamran Sarwar

Fra : Flare

Dato : 14-10-02 16:13

> Jeg kan takke din "provokation" for, at min egen titi nu også virker. Det
> tog 2 minutter at følge anvisninger på siden - han har lagt links til de
> forskellige filer.

Glad for jeg provokerede dig ;) Det virke SGU...Takker!

Mvh
Anders