LG eler SAMSUNG skærm???
Fra : Andrew

Dato : 13-10-02 21:42

Hej

Jeg har nu gennemsøgt skærmmarkedet og fundet 2 skærme som umiddelbart
lokker.

De lokker med prisen og med at de begge ligner kvalitetsskærme.

Der er tale om en fra LG:
LG Flatron 795FT Plus

og en fra Samsung:
Samsung SyncMaster 957P

LG'en udmærker sig ved at den vist nok har bedre specs end Samsungen og at
den har et HELT fladt billedrør.

Sámsungen har et traditionelt buet billedrør, men er samtidigt på 19-tommer.

Mit store dilemme har været om jeg skulle købe LG'en på 17 tommer der
umiddelbart virker lækker grundet det flade billedrør og specs'ene eller om
jeg skulle købe Samsungen som også virker fed, og samtidigt er 19 tommer,
dog med uvisheden om kvaliteten haltede i forhold til LG'en.

Jeg kan ikke gennemskue om Samsung VIRKELIG er kvalitet. En 19 tommer skærm
til 2069,- er jo ret billigt og jeg kommer helt i tvivl om den går i stykker
eller har en masse små skavanker som irriterer men man aldrig for gjort
noget ved. HVis det er tilfældet vil jeg hellere have en 17 tommer skærm der
bare er KVALLI, og der ser jeg LG som super-kval.

LG
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514967894
Samsung:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514797899

Jeg tager imorgen ned til SHG og derefter til Multimedie Eksperten hvor jeg
vil kigge lidt på de forskellige modeller, men det ville være meget fedt med
lidt feedback fra jer!

Mvh Anders

Fra : Brian Olsen

Dato : 13-10-02 22:14

Kender ikke skærmene fra LG.
Har selv en Samusung SyncMaster 750p, der kører perfekt.

Så jeg kan i hvert fald anbefale dig at købe Samsung...

-Olsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-10-02 08:34

"Andrew" <andvalenFJERN@post.tele.dk> wrote in message
> Jeg har nu gennemsøgt skærmmarkedet og fundet 2 skærme som umiddelbart
> lokker.

Du bliver ved at være off-topic herinde. Fis så over i
dk.edb.hardware.skaerm !

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Andrew

Dato : 14-10-02 15:33

Jeg synes ikke det er offtopic!

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

--> Fjern "FJERN", i min adresse for at reply'e til mig.

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-10-02 16:38

> Jeg synes ikke det er offtopic!

Men det er det...

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.skaerm

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Andrew

Dato : 15-10-02 10:19

Jeg synes stadig ikke at det er offtopic!!!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-10-02 12:40

> Jeg synes stadig ikke at det er offtopic!!!

Det er fuldstændigt ligemeget hvad du synes. Du har at rette dig efter
fundatserne for grupperne.

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Andrew

Dato : 15-10-02 13:39

"Det er fuldstændigt ligemeget hvad du synes. Du har at rette dig efter
fundatserne for grupperne"

Må jeg da være fri!

I og med at jeg ikke har fået særlig megen respons i den anden gruppe
omhandlende skærme, synes jeg at min mail hører fint til hér. Jeg er ret
ligeglad med hvad du og andre synes!

Ha' det godt

Mvh Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-10-02 15:33

> "Det er fuldstændigt ligemeget hvad du synes. Du har at rette dig efter
> fundatserne for grupperne"
> Må jeg da være fri!

http://www.oncable.dk/file_download.php?UniversFileID=46

Læs 16-F !

> I og med at jeg ikke har fået særlig megen respons i den anden gruppe
> omhandlende skærme, synes jeg at min mail hører fint til hér. Jeg er ret

Det er jo nok lidt din egen skyld... Think it over...

> ligeglad med hvad du og andre synes!

Der bliver færre og færre til at hjælpe dig, for du ender i mange killfiltre
rundt om.

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-10-02 21:11

Jeg kender ikke LG, men har selv en Samsung 959 NF, som er en kanon skærm,
på højde med en Sony..

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-10-02 07:23

"Lars Jørgensen" <Larsj@post9.tele.dk> wrote in message
> Jeg kender ikke LG, men har selv en Samsung 959 NF, som er en kanon skærm,
> på højde med en Sony..

Du er også off-topic. Og måske skulle du kigge lidt på citatteknik!

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-02 09:32

> Jeg kender ikke LG, men har selv en Samsung 959 NF, som er en kanon skærm,
> på højde med en Sony..

Jeg har haft Samsung 959DF til låns. Den er nøjagtig magen til Hansols
920D.. Som er den jeg helt sikkert vil anbefale..
Samtidig vil jeg anbefale at handle den hos www.edb-biksen.dk - han giver en
knaldgod service... Han RINGEDE gud'hjælpe'mig til mig fordi skærmen var een
dag forsinket. - Samtidig slog han halvpris på portoen...
En kammerat så min skærm og ville have en magen til.. Der var også problemer
med at skaffe den, men for at overholde leveringsfristen - kørte han den
SELV i egen bil de 40 km og retur - ud til min kammerat. For at aflevere til
tiden.. Det kan man da kalde service...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-10-02 12:16

"Allan Rasmussen" <,> wrote in message
> Jeg har haft Samsung 959DF til låns. Den er nøjagtig magen til Hansols

Du er off-topic. Det hører hjemme i dk.edb.hardware.skaerm

*Plonk*