Bærbar pc - hvad skal jeg se efter ???
Fra : Jan

Dato : 13-10-02 21:12

Hej

Skal ud og have en bærbar pc til brug for bla. hjemmeside design og
internetbrug, hvad skal jeg gå efter og hvad kan anbefales - er der noget
man skal holde sig fra

Min max pris er omkring 15000 ca

Mvh

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-02 23:48

Hej Jan,
Hvis du skal bruge en bærbar - der faktisk bliver transporteret rundt en
del - skal du gå efter enten IPM, Toshiba eller Dell.

Mine erfaringer (har arbejdet med ca. 20 bærbare på ca. 8 år) siger at alle
andre ikke kan holde til dagligdagens transport.

De svage punkter er omkring skærmen, klapper til indstikskort og bateri samt
plastik kappen!

Hvis du skal bruge en computer til hjemmeside design og Internet brug vil du
være meget bedre tjænt med f.eks. en compaq small form factor og en TFT
monitor, der til sammen både sparer plads og er flottere at se på end de
sedvanlige grå kasser, og giver dig meget større værdi for pengene!

MVH
Lars