extern usb hard disc
Fra : Peter Holm

Dato : 13-10-02 19:41

Hej, jeg leder efter en kasse med usb tilslutning, hvori jeg kan bruge min
gamle 13gb IDE Harddisc - er det sådan en fætter her?
http://www.hardware4all.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1928

Nogen erfaringer med den specifikke model?

mvh
er Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Devast8or

Dato : 13-10-02 21:02

Den du linker til er til 2,5" diske, du skal have en til 3,5" diske hvis din
disk er til en normal stationær maskine (2,5" er HDer til bærbare). Eller
tror jeg nok det er sådan en du skal have fat i. Du kan nok finde en i den
rigtige størrelse på www.edbpriser.dk

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Thomas

Dato : 13-10-02 21:03

Det er jo til en 2.5" HD. Din HD er sandsynligvis 3.5".

Jeg har haft god erfaring med et produkt fra http://www.computer-parts.dk.
Det understøtter desuden usb2.

Mvh
Thomas

Fra : Peter Holm

Dato : 13-10-02 21:25

"Thomas" <fsd@dk.dk> wrote in message
> Det er jo til en 2.5" HD. Din HD er sandsynligvis 3.5".
>
> Jeg har haft god erfaring med et produkt fra http://www.computer-parts.dk.
> Det understøtter desuden usb2.

Takker, jeg skal selvfølgelig bruge en til en 3,5".
Man kan det virkelig ikke gøres for under kr.700 ?
Peter

Fra : Thomas T

Dato : 13-10-02 21:11

Med mindre din hd er en 2,5 tomme-bærbar-dh, så nej.

Thomast