stor legekammerat søges
Fra : Musen

Dato : 13-10-02 17:47

Hej!
Vi har en grand danois på 1½ år, som savner nogen at lege med der ikke løber
ind imellem benene på ham, eller vælter hvis han skubber til dem
Derfor tænkte vi, at det kunne være der var nogen herinde der stod i samme
situation med en stor (og venlig)hund der mangler en ligeværdig
legekammerat.
Vi bor i Brædstrup mellem Horsens og Silkeborg, og du skal helst bo ikke
alt for langt herfra, så det tager hele dagen at køre frem og tilbage...
Håber at høre fra nogen der vil lege.

Venlig hilsen Samsons ejere
p.s. Vi bor på landet med masser af plads til at løbe og lege så det kan
sagtens foregå her

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 13-10-02 21:21

ØV ØV, jeg ville ellers gerne, men der er lidt langt at køre fra sjælland
/Carina

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 14-10-02 09:43

Hejsa...sikke en god ide.
Desværre bor vi alt for langt væk. Vores Skt. bernhard kunne også godt bruge en
jævnbyrdig legekammereat en gang i mellem.

Hilsen Dorthe

Musen skriver:

Fra : Heidi Rydgren

Dato : 15-10-02 15:28

Hej Musen,

Ja, jeg kan desværre heller ikke hjælpe dig, da jeg også er på Sjælland.
Ellers ærgeligt, da jeg har en Grand Danois på næsten samme alder som dig

Men til gengæld - Carina og Dorthe, hvad med at vi tre + vapser stak
hoveder/ben/haler/snuder sammen en dag ?

**Heidi

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 15-10-02 17:52

Hej Heidi
> Men til gengæld - Carina og Dorthe, hvad med at vi tre + vapser stak
> hoveder/ben/haler/snuder sammen en dag ?

Hvorhenne på Sjælland holder du til? Merlin og jeg gør området usikker i
Jægerspris

Han er ikke en kæmpe hund, men er (som aussier er) en hund med power, dvs
god til brydekampe og til at vælte andre hunde omkuld med sin fart og masse.
du kan møde os på www.aussies.dk
/Carina

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 16-10-02 12:39

Hejsa!
Vi bor på Lolland, så der er jo lidt langt til f.eks. Nordsjælland. Men hvis
andre bor her på Lolland/Falster, kunne man måske finde ud af noget?
Hilsen Dorthe og Nansen

Heidi Rydgren skriver:

Fra : Heidi Rydgren

Dato : 18-10-02 07:57

Hejsa,

Selvfølgelig skal vi så befinde os i hver sin ende af Sjælland Er selv
fra Ringsted, så faktisk midt imellem jer.....

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 18-10-02 10:08

Typisk *smil*

Heidi Rydgren skriver:

Fra : lover

Dato : 15-10-02 16:46

"Musen" <kunforsjovt@sol.dk.revomethis> wrote in message
> [...]
>
> Venlig hilsen Samsons ejere
> p.s. Vi bor på landet med masser af plads til at løbe og lege så det kan

Min kæreste vil gerne lege lidt med ham,og han vil sikkert kunne lide det.
Vi ved jo at alle handyr gerne vil parre sig med en af modsat køn.

Hej så længe

PS. dyresex er fedt.

Fra : Winther

Dato : 15-10-02 19:48

"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Min kæreste vil gerne lege lidt med ham,og han vil sikkert kunne lide det.
> Vi ved jo at alle handyr gerne vil parre sig med en af modsat køn.
>
> Hej så længe
>
> PS. dyresex er fedt.

Har du nu haft held til at kravle ud af hullet igen. Tror du ikke det ville
hjælpe på kæresten, hvis du mandede dig op i stedet for kun at pille ved
motorcyklen.....

Fra : bamseanne

Dato : 17-09-03 19:35

"Musen" skrev d. 13-10-02 17:47 dette indlæg :
> [...]
> Håber at høre fra nogen der vil lege.
>
> Venlig hilsen Samsons ejere
> p.s. Vi bor på landet med masser af plads til at løbe og lege så det

Hej
Jeg har også en grand danois og bor ikke langt fra jer (Lund) . Det er
en dejlig og rar dame på 2år som hedder Anne. Var det noget?
TLF:75654668

http://www.kandu.dk/

Fra : Musen

Dato : 17-09-03 20:45

> Hej
> Jeg har også en grand danois og bor ikke langt fra jer (Lund) . Det er
> en dejlig og rar dame på 2år som hedder Anne. Var det noget?
> TLF:75654668

Jamen jo helt sikkert. Det kunne være rigtig sjovt, han har aldrig leget med
en rigtig hund før *SSS*
Måske vi lige skal sørge for at det bliver udenfor løbetid så

Venlig hilsen Mia
p.s Jeg gemmer dit nummer, og ringer lige en af dagene. Jeg går hjemme, kan
du om formiddagen??

Fra : bamseanne

Dato : 05-10-03 18:33

"Musen" skrev d. 17-09-03 20:45 dette indlæg :

> [...]
>
> Venlig hilsen Mia
> p.s Jeg gemmer dit nummer, og ringer lige en af dagene. Jeg går

Ja men jeg venter. Anne er ikke i løbetid og vi kan godt finde ud af
noget en formiddag
så giv mig et ring
M.V.H
Anne og Kjeld