underlige bib
Fra : Martin Møller

Dato : 13-10-02 17:47

Lige pludselig er min pc'er begyndt at komme med nogle underlige bib lyde -
i tilfældige intervaller. Hvad kan det skyldes? Det kommer inde fra selve
kabinettet.

Martin

Fra : Grinz

Dato : 13-10-02 18:36

vil skyde på at din cpu køler er gået død og den advarer dig derfor....

Fra : Ivar

Dato : 13-10-02 22:20

Grinz skrev:
> vil skyde på at din cpu køler er gået død og den advarer dig derfor....

Det ville jeg også tjekke først.

Ivar

Fra : Peter Holm

Dato : 13-10-02 20:01

> [...]
lyde -
> i tilfældige intervaller. Hvad kan det skyldes? Det kommer inde fra selve

Du har skubbet tastaturet ind under skærmen, så en knap er trykket ned

Fra : Martin Østerberg

Dato : 13-10-02 20:08

On Sun, 13 Oct 2002 18:47:06 +0200 skrev "Martin Møller"
<martin.moeller@tiscali.dk> .

>Lige pludselig er min pc'er begyndt at komme med nogle underlige bib lyde -
>i tilfældige intervaller. Hvad kan det skyldes? Det kommer inde fra selve
>kabinettet.

Har hørt om andre der har oplevet det...de var på dating.dk da det skete...

Martin

Fra : LK

Dato : 13-10-02 21:42

"Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> <martin.moeller@tiscali.dk> .

> Har hørt om andre der har oplevet det...de var på dating.dk da det

Hvis det er inden på dating.dk's forside (efter man er logget ind), skyldes
det den reklame de køre der.

--
LK
www.krall.dk