noget om indlæg (OT)
Fra : Musen

Dato : 13-10-02 17:38

Ja jeg ved godt, at det er ret OT det her, men hvorfor er der nogle af
svarindlæggene, som kommer ud som "hovedindlæg" med titlen RE:? De fleste
svar kommer jo bare som underpunkter til spørgsmålet.....
Undskyld men jeg må altså bare vide det
pruuh (bare for at der skulle være lidt hesteagtigt i indlægget

/Musen

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 13-10-02 18:04

"Musen" <kunforsjovt@sol.dk.revomethis> wrote:

>Ja jeg ved godt, at det er ret OT det her, men hvorfor er der nogle af
>svarindlæggene, som kommer ud som "hovedindlæg" med titlen RE:? De fleste

Det er fordi du ikke har fået selve hovedinlægget. Det kan skyldes at
det er et gammelt indlæg, lavet før du tilsluttede dig gruppen, eller
den server du bruger har slettet inlægget før du nåede at hente det.

>pruuh (bare for at der skulle være lidt hesteagtigt i indlægget

Selv pruuhhh...

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Musen

Dato : 13-10-02 20:15

> Det er fordi du ikke har fået selve hovedinlægget. Det kan skyldes at
> det er et gammelt indlæg, lavet før du tilsluttede dig gruppen, eller
> den server du bruger har slettet inlægget før du nåede at hente det.

jamjam...Et af indlæggene har jeg jo selv skrevet??

> Selv pruuhhh...

Tark

/Musen

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 13-10-02 20:38

Musen wrote:

> jamjam...Et af indlæggene har jeg jo selv skrevet??

De forsvinder skam også. Det er bare et spørgsmål om tid ;)

(Årsagen kan også være det afsendende eller modtagende program).

-dennis

Fra : Marlene

Dato : 14-10-02 10:39

Musen <kunforsjovt@sol.dk.revomethis> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3da9c50e$0$3740$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> jamjam...Et af indlæggene har jeg jo selv skrevet??

Kan det måske være, at du har indstillet til "Skjul læste meddelelser", så
det kun er de nye, som popper op?

Mvh. Marlene.

Fra : Winther

Dato : 14-10-02 13:55

"Musen" <kunforsjovt@sol.dk.revomethis> skrev i en meddelelse
> [...]
> Undskyld men jeg må altså bare vide det
> pruuh (bare for at der skulle være lidt hesteagtigt i indlægget

Jeg bruger både Sunsite og News.inet.tele.dk, og sunsite gemmer kortere tid,
end den anden server. Du kan altid hente gamle indlæg under google.

Vh. Winther

Fra : Winther

Dato : 14-10-02 13:59

"Winther" <Falk-petersen@removethisadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
tid,
> end den anden server. Du kan altid hente gamle indlæg under google.

Gå ind under meddelelse - indstillinger - vedligehold, her kan du bestemme
hvor længe meddelelserne gemmes.

Vh. Winther

Fra : Winther

Dato : 14-10-02 14:07

> [...]
> hvor længe meddelelserne gemmes.
>
> Vh. Winther
>
>Ups, smutter, det var funktioner - indstillinger - vedligehold.

Vh. Winther

Fra : Kim

Dato : 15-10-02 09:47

Fører du en diskussion med dig selv, Winther ?

Mvh, Kim

Fra : Winther

Dato : 15-10-02 10:28

"Kim" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Fører du en diskussion med dig selv, Winther ?
>

> Mvh, Kim

Altid rart at diskutere med et fornuftigt menneske

Fra : Kim

Dato : 16-10-02 10:29

> Altid rart at diskutere med et fornuftigt menneske

Tjae...Så bliver man da ikke modsagt, med mindre man
er voldsomt skizofren

Mvh, Kim

Fra : PJM

Dato : 15-10-02 10:51

> [...]
> Undskyld men jeg må altså bare vide det
> pruuh (bare for at der skulle være lidt hesteagtigt i indlægget

Hvad siger dit kill-filter??

mvh
pjm

Fra : Musen

Dato : 15-10-02 21:20

> Hvad siger dit kill-filter??

Det siger jeg vist øøøøøh til

/Musen

Fra : PJM

Dato : 15-10-02 21:39

> Det siger jeg vist øøøøøh til

funktioner>meddelelsesregler>nyheder>faneblad nyhedsregler. Har du slået
noget til der, der automatisk frasorterer meddelelser, der er over x dage
gammel? Men, øh -jeg fornemmer af dit svar, at det nok ikke er tilfældet)

mvh
pjm