Salg af hjemmepcordning
Fra : Olsen

Dato : 13-10-02 16:08

Hvad må man max gi' for flg. system:

500 mhz pentium lll processor
512 kb l2
100 mhz systembus
128 mb ram/max 256 mb
3dfx xoodoo3-2000 m. 8 mb sdram
20 gb ultra dma harddisk
3,5" diskette drev
dvd-drev (cd-rom & dvd drev
dvd tv-out
64 bit pci 3d lydkort
ubs porte: 2
game prts :1
højttalere med indbygget basreflector
faxmodem 56 kbps
windows 95 kompatibelt multimedie tastatur
logitech 2 knaps + scroll hjul mus
17" skærm
canon bjc 6100
ms office 2000 samt over 30 sw progamer

Der er tale om jobskifte, hvor der er mulighed
for at købe sættet af firmaet, men er det noget værd ?

Fra : Preben Andersen

Dato : 13-10-02 16:40

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> ms office 2000 samt over 30 sw progamer
>

> Der er tale om jobskifte, hvor der er mulighed
> for at købe sættet af firmaet, men er det noget værd ?

Det er sikkert omkring 4 år gammelt og forlængst afskrevet i regnskaberne,
så jeg vil sige ca. kr. 1000,- med software.

mvh
Preben

Fra : Olsen

Dato : 13-10-02 17:00

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sikkert omkring 4 år gammelt og forlængst afskrevet i regnskaberne,
> så jeg vil sige ca. kr. 1000,- med software.

Tror du hele sættes incl. Canon printer samt 17" monitor
kunne købes for kr. 1000,- i DBA ???

Næppe...men dog et bud...andre ?

Fra : Preben Andersen

Dato : 13-10-02 17:12

> Tror du hele sættes incl. Canon printer samt 17" monitor
> kunne købes for kr. 1000,- i DBA ???

Ikke i DBA, der kunne man sikkert få en idiot til at give kr. 4000,-, men
min vurdering er realistisk, når det er et virksomhedssalg til en ansat, og
det var det, der var tale om, eller hvad?

mvh
Preben

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 13-10-02 17:40

Preben Andersen wrote:

> [...]
> min vurdering er realistisk, når det er et virksomhedssalg til en ansat, og
> det var det, der var tale om, eller hvad?

Markedsprisen er mellem 2 - 2500 kr.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Michael Holm

Dato : 13-10-02 19:15

Jeg er enig.

1000.-

--Mic

Fra : Olsen

Dato : 14-10-02 21:47

"Michael Holm" <Michael@Holm.org> skrev i en meddelelse
> Jeg er enig.
>
> 1000.-

1000,- for en 17" skærm, en god canonprinter + JBL højttalere mv. ???

Selv gammelt guld sælges højere.

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-10-02 18:06

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> højttalere med indbygget basreflector
> faxmodem 56 kbps
> windows 95 kompatibelt multimedie tastatur

max 2500,00 kr

> Der er tale om jobskifte, hvor der er mulighed
> for at købe sættet af firmaet, men er det noget værd ?

snip
Det er en god skrivemaskine
Bilka har evt. solgt en pc med 1,8 ghz 256 mb ram osv. for 3995,00 kr.
Kurt

Fra : Devast8or

Dato : 13-10-02 19:09

Omkring en tusse uden skærm, printer og software. Hvad det så er værd aner
jeg ikke. Prøv at spørge i news:dk.marked.privat.edb

Devast8or

--
Spamfilter activated