Opgradering
Fra : Anders

Dato : 13-10-02 15:59

Jeg står foran en opgradering af min pc.
Jeg skal bruge kabinet, bundkort, processor, blæser/køler.
Den skal ikke bruges til spil, så noget helt vildt skal det ikke være. Kan
jeg bruge mit 4 år gamle ATI grafikkort på et nyt bundkort?
Nogen gode forslag til et godt køb? Jeg havde forestillet mig et beløb på
ca. 2000 +/-

Fra : Martin K

Dato : 13-10-02 16:36

Anders wrote:
> Kan jeg bruge mit 4 år gamle ATI grafikkort på et nyt bundkort?

Hvis det er AGP er der ingen problemer i det...

--
Martin K

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 13-10-02 18:47

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis det er AGP er der ingen problemer i det...

Jeg oplevede at mit TNT2 grafikkort ikke kunne køre i mit nye system, jeg
blev derfor nød til at købe et nyt...

svjv var det noget med at mit kort skulle bruge 5v men det nye bundkort
havde kun 3,3v i AGP porten...eller omvendt....

MVH
Thomas