cocker
Fra : kp

Dato : 13-10-02 15:16

hej
jeg har en fin cocker på 10 md men jeg har et lille problem han er hel vild
med at arporter både dummy og bolde bare ikke fulge kun hvis de lander i
vandet hvis jeg kaster fugl på land render hun ud og snuser (og fuglene er
friske) til den og går sin vej jeg har snart prøvet alt undtagen tvangs
arportering.
hvad skal jeg snart gøre eller hvad gør jeg forkert

Fra : CARSTEN KROGHSBO

Dato : 22-10-02 15:04

Held og lykke. Jeg har haft cocker i 20 år og jeg kan bare ikke få
dem til at tage fjer i munden. Alt andet er der ingen problemer
med. Men hvad pokker den få alle fuglene op så vi skal vel også
have lidt motion.

Hilsen

Carsten Kroghsbo