opdatering af red hat?
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-02 13:57

Hvordan laver jeg en red hat opdatering i konsol mode - altså noget
lign. det der apt-get -u dist-upgrade til debian?

/Kasper

Fra : Michael Andreasen

Dato : 13-10-02 16:40

Kasper <> wrote:
> Hvordan laver jeg en red hat opdatering i konsol mode - altså noget
> lign. det der apt-get -u dist-upgrade til debian?

# apt-get upgrade

/MA

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-02 19:46

On Sun, 13 Oct 2002 17:40:14 +0200, Michael Andreasen
<maskinen2000@hotmail.com> wrote:

># apt-get upgrade
Hmm - det er en red hat 8.0

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 13-10-02 19:27

Kasper <> wrote in news:s8riqug0k52tsa6ednv9rqegmjbqj289g8@4ax.com:

> Hvordan laver jeg en red hat opdatering i konsol mode - altså noget
> lign. det der apt-get -u dist-upgrade til debian?

Mon du tænker på "up2date" ?

Fra : kasper

Dato : 14-10-02 07:09

On Sun, 13 Oct 2002 20:26:57 +0200, Niels Kristian Jensen
<news2000@e-box.dk> wrote:

>Mon du tænker på "up2date" ?
sikkert, jeg tænker bare på en helt alm. update af systemet - ligesom
windows update. Bare til redhat

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 14-10-02 18:44

kasper <nospam@nospam.com> wrote in

> sikkert, jeg tænker bare på en helt alm. update af systemet - ligesom
> windows update. Bare til redhat

Så er det "man up2date" du skal kigge på. Det er en del af RedHat Network
og du kan tilmelde een maskine gratis. Derefter koster det $60/år/maskine.

Mvh. NKJensen