Creative Jukebox 3
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 13-10-02 13:59

Er her nogen, der ejer dette vidunder!? Jeg ville gerne vide, om det er
muligt med 3. parts software at få den til at registrere sig med et
drev-bogstav i Windows, når man slutter den til USB- eller FireWire-porten??

Officielt skal man bruge Creative PlayCenter til at lagre/hente musik-filer
og Creative Filemanager til data-filer. Jeg vil gerne undgå Creatives
software, da den efter min erfaring er ringe og designet med 12-13 årige
drenge som målgruppe...

Hvis den blot kunne tildeles et drevbogstav, så kunne man anvende Explorer
og diverse synkroniserings-SW.

/Anders
--
Anders Lau Mandsholm