maxi 77...artikler
Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 13-10-02 12:59

Hej ng,

er der nogle der ligger inde med nedenstående side, scannet el. lign.?

Maxi 77 Bådnyt 1979 nr. 3 side 58
Maxi 77 Bådnyt 1981 nr. 9 side 56
Maxi 77 Bådnyt 1982 nr. 10 side 46
Maxi 77 som brugtbåd Bådnyt 1999 nr. 12 side 44

mvh

Svend

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 13-10-02 16:06

"Svend Brandt Jensen" <brandt@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der ligger inde med nedenstående side, scannet el. lign.?
> Maxi 77 som brugtbåd Bådnyt 1999 nr. 12 side 44

Jeg plejer at kunne finde de fleste gamle blade på mit lokale bibliotek.
Så kan man idde der i ro og mag - og evt. kopierer de ønskede artikler...

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Thomas T

Dato : 13-10-02 21:31

Jeg har den fra 99.

Mail mig mig hvis det er. Jeg er meget interesseret i de andre.

ThomasT
Maxi 77

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 14-10-02 21:05

Hvordan kan du spørge uden at checke www.MAXImalt.dk først ? <smile, just
joking ...>

Der er links til 81 og 99'erne. 79'eren har jeg liggende i "råt" format. Den
kommer snart på. 82 kender jeg ikke. Ville værdsætte at modtage en scannet
version.

Bjarke