Compaq armarda 1700 bærbar som ikke kan kø~
Fra : Christian Kristoffer~

Dato : 13-10-02 00:23

Hej Alle

Jeg har lige købt mig en brugt compaq, som også virker fint...

Den køre som den skal når den er forbundet til ekstern strømforsyning, og
den lader også på batteriet..

Men den vil ikke køre på batteri alene.

Nogen som kender til dette problem ??

Hilsen

Christian

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 13-10-02 08:03

"Christian Kristoffersen" <dsl32328@_**NOSPAM**_vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:aoaasq$30fp$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Jeg har lige købt mig en brugt compaq, som også virker fint...
>
> Den køre som den skal når den er forbundet til ekstern strømforsyning, og

Defekt batteri - lyder som om det er "fladt" og ikke tager imod
opladningen - prøv at alliere dig med een der har et batteri magen til der
virker og se om det ikke løder problemet!