Printer HP PSC500
Fra : hcma

Dato : 12-10-02 20:16

Jeg har opgraderet min pc'er til winXP, hvor der er præ-installeret driver
til HP psc500 (all-in-one printer/scanner/fotokopi).
Nu skulle jeg til at udskrive et lille hæfte som 2-sidet udskrivning (altså
udskrift på for- og bagside). Det kan jeg ikke vælge, som jeg kunne på min
gamle opsætning med Win98se/WinME, hvor jeg blev bedt om at vende papiret
når printeren var færdig med alle "forsiderne".
Jeg har været inde på HP's hjemmeside for at forsøge at downloade ny driver,
godt nok på engelsk, men jeg kan ikke downloade noget, da jeg ikke kan få
lov til at fuldføre registreringen, hvorfor ved jeg ikke, da jeg har udfyldt
alle felter.
Er der nogen der har et godt råd m.h.t. ny driversoftware.
m v h
HC

Fra : JSM

Dato : 12-10-02 22:14

> Er der nogen der har et godt råd m.h.t. ny driversoftware.
> m v h
> HC

Jeg har ikke men måske du kan bruge dette link :
http://makeashorterlink.com/?C2E432712
check punktet "workaround for two-sided printing"
mvh
Jesper

Fra : hcma

Dato : 12-10-02 22:59

"JSM" <sevelsted@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke men måske du kan bruge dette link :
> http://makeashorterlink.com/?C2E432712
> check punktet "workaround for two-sided printing"
> mvh
> Jesper

Hej Jesper
Jeg havde allerede printet nøjagtig den samme side ud, og jeg når nok til
samme konklusion som dig: Kan ikke lade sig gøre på "normal" vis som bog.
Men ellers tak for hjælpen, som jo nok blev til dejlig hjælp til selvhjælp

m v h
HC