Tastatur med usb-porte
Fra : Lothario

Dato : 12-10-02 14:19

Hvad hedder sådant et tastatur? Dvs. et hvor man kan tilslutte evt. mus på
bagsiden af tastaturet. Hvem producerer dem, hvad koster de?

Moe

Fra : Seth

Dato : 12-10-02 15:23

"Lothario" <waste@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder sådant et tastatur? Dvs. et hvor man kan tilslutte evt. mus på
> bagsiden af tastaturet. Hvem producerer dem, hvad koster de?
>
> Moe

Kender ikke lige model navnene, men Microsoft laver dem blandt andet...

Mvh

Seth

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 12-10-02 21:36

> [...]
> Hvad hedder sådant et tastatur? Dvs. et hvor man kan tilslutte evt. mus på
> bagsiden af tastaturet. Hvem producerer dem, hvad koster de?

Min kæreste har et MS natural keyboard (ergonomisk) og det er udstyret med 2
USB porte bagpå.
Om de laver almindelige keyboards med USB aner jeg ikke.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Anders

Dato : 13-10-02 09:47

"Lothario" <waste@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder sådant et tastatur? Dvs. et hvor man kan tilslutte evt. mus på
> bagsiden af tastaturet. Hvem producerer dem, hvad koster de?

MS laver/har lavet et:
http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=2618425
Jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside, men der er et par forhandlere
der har det...

Fra : Jensen - Landmåler

Dato : 13-10-02 17:24

"Lothario" <waste@tdcspace.dk> wrote in message news:<3da820d6$0$72247$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hvad hedder sådant et tastatur? Dvs. et hvor man kan tilslutte evt. mus på
> bagsiden af tastaturet. Hvem producerer dem, hvad koster de?
>
> Moe

Jeg har selv et Microsoft keybord med to USB porte.

Koster 385 kr. hos PROconsult
(http://www.proconsult.dk/katalog/tilb/til-mkj/mkj-key/keyb1011.html)

Koster 405 kr. hos PRC_DATA (http://prc-data.dk/) Vælg
kabinetter&Tilbehør, vælg så tastaturer

Kan også fåes i en ergonomisk udgave, hvor tastaturet "knækker"
således at halvdelen af tasterne vinkler den anden halvdel i små 10-15
grader.
Begge udgaver har genvejstasterne til internettet.
Har set det til omkring 500 kr. (tror jeg nok)

IBM laver en der hedder noget med IBM-DA 106 Keys 2xUSB Pearl White.
Til 3-400 kr. Jeg tror nok at den også har 2 USB porte.

MVH
Jensen