GF2 GTS vs. GF3Ti200
Fra : Henrik Borcher

Dato : 12-10-02 13:53

Hejsa

Jeg har i øjeblikket et GeForce 2 GTS/Pro m. 64 ddr ram på, og har fået
tilbudt et Geforce 3 Ti200 med 128 ddr ram på. Selvfølgelig er der forskel,
men vil jeg på min 1800+ mærke nogen speciel forskel når jeg fx spiller BF
eller CS i 1024*768?
Eller er det en ubetydlig lille forskel?

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Borcher

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-10-02 14:34

Henrik Borcher wrote:
> [...]
> jeg fx spiller BF eller CS i 1024*768?
> Eller er det en ubetydlig lille forskel?

Mit gæt er at forskellen vil være ens i et så gammelt spil som CS, som jo
bygger på Half-Life's grafik-engine fra, hvad, 1999?
Med et nyt spil som Unreal Tournament 2003 vil du sikkert kunne se/mærke
forskel, men nok ikke nogen stor forskel.

-Sune

Fra : Danish Bacon

Dato : 12-10-02 16:05

Men til gengæld er det meget muligt at jeg er køber til dit GF2-kort hvis du
udskifter det med det andet

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Henrik Borcher

Dato : 12-10-02 16:12

Hehe - ja måske!! :)

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 12-10-02 23:54

> Hehe - ja måske!! :)
>

> "Danish Bacon" <delfol@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> du

> BF

Hallo!! Jeg har et TNT2 kort 4xAGP 32mb Sdram!! Er du ikke mere interreseret
i det? Sælges for 20 skumfiduser!! )

Søren C