Pascal 6.0
Fra : Pølle

Dato : 12-10-02 12:27

Hej alle

Jeg har liggende et komplet sæt originale disketter (5 1/4" - hovsa) til
"Turbo Pascal 6.0 with objects" samt separat databaseværktøj.
Licenser og bøger medfølger.

Hvis du har 100,- kr. kan det blive dit.

Skriv din emailadresse eller dit telefonnummer.

Pølle

Fra : René Jensen

Dato : 13-10-02 18:36

Pølle wrote:
> [...]
> Licenser og bøger medfølger.
>
> Hvis du har 100,- kr. kan det blive dit.
>
> Skriv din emailadresse eller dit telefonnummer.

Hmm, tangerer det ikke til OT?

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 13-10-02 20:57

"René Jensen" <return2sender@notvalidemail.com> wrote in message

> Hmm, tangerer det ikke til OT?

Helt sikkert.

Fra : Pølle

Dato : 14-10-02 14:33

Hej René

Hvad mener du med OT ?????????

Pølle

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 14-10-02 22:50

OT er Off Topic, altså uden for nyhedsgruppens emne.

Lars Dybdahl.

--

Dybdahl Engineering: http://dybdahl.dk/
Delphi brugergruppen DAPUG: http://dapug.dk/

Fra : Pølle

Dato : 15-10-02 18:58

Hej Lars

Dine betragtninger er helt korrekte.
Når det så er 'sagt', smider jeg blot hele den originale kasse software og
manualer ud, det skulle da nødigt blive til et problem.

Mvh Pølle

Fra : René Jensen

Dato : 19-10-02 15:52

Pølle wrote:
> Dine betragtninger er helt korrekte.
> Når det så er 'sagt', smider jeg blot hele den originale kasse software og
> manualer ud, det skulle da nødigt blive til et problem.

Det er skam fint nok at du gerne vil prøve at sælge din gamle Pascal
6.0, men så vil jeg hellere foreslå dig at lave den slags indlæg i en
gruppe som er mere passende, såsom dk.marked.privat (mener jeg den
hedder), ellers brug http://www.usenet.dk/ og finde lige præcis den
gruppe du skal bruge.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Hans Milling

Dato : 20-10-02 13:00

René Jensen wrote:

> [...]
> 6.0, men så vil jeg hellere foreslå dig at lave den slags indlæg i en
> gruppe som er mere passende, såsom dk.marked.privat (mener jeg den

Din spade, er det her ikke en pascal programmerings NG? Du kan da forstå
at det er det rigtige sted at prøve at sælge sådan noget. Hvor mange
programmerings fætre tror du der går ind i dk.skrammelmarked.privat for
at se om nogle sælger en pascal compiler?

Hans...

Fra : Pølle

Dato : 20-10-02 16:33

Hej Hans

"Din spade, er det her ikke en pascal programmerings NG?" - kort og godt: =>
Hvad man end synes om den andens indlæg, så skal 'tale' til de andre, så man
kan være sig selv bekendt.

Pølle

Fra : René Jensen

Dato : 21-10-02 16:51

Pølle wrote:
> Hvad man end synes om den andens indlæg, så skal 'tale' til de andre, så man
> kan være sig selv bekendt.

LOL!

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : René Jensen

Dato : 21-10-02 16:50

Hans Milling wrote:
> [...]
> programmerings fætre tror du der går ind i dk.skrammelmarked.privat for
> at se om nogle sælger en pascal compiler?

ROLF, hvis du nu bruger bare en smule af dine hjerneceller, hvilket du
åbenbart *IKKE* har gjort denne sammenhængende, så ville du netop vide
at det oprindelige indlæg ikke hører til i dk.edb.programmering.pascal,
hvorend du så vender og drejer det.
Endvidere kan jeg igen referer til http://www.usenet.dk/ og specielt
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.pascal, der vil
du finde ud af følgende ved at læse punkt 3 (Fundans):
"Al køb og salg henvises til de relevante grupper i dk.marked hierarkiet."

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

P.S. Du ved jo godt at jeg er ældre end dig, så bare luk :)