tv kort drivere ????
Fra : Robert Jensen

Dato : 12-10-02 10:02

Har lige fået forærende et tv kort af en ven.
der står ingenting på det, andet end philips på den kasse hvor man sætter
antennestikket i.
har har heller ingen spec på kortet

Har ingen drivere eller lign med.

windows xp finder kortet som et multimedia controller og et multimedia video
controller

nu er mit spørgsmål...er der nogle af jer der har en god ide til hvordan jeg
finder drivere til kortet eller finder ud af hvilket kort det er ????

har prøvet på philips hjemmeside, uden held...og google er ikke min ven i
dag

Robert Jensen

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-10-02 12:18

Robert Jensen wrote:
> [...]
>
> nu er mit spørgsmål...er der nogle af jer der har en god ide til
> hvordan jeg finder drivere til kortet eller finder ud af hvilket kort

Du kan prøve at søge på FCC-nummeret:
http://www.fcc.gov/oet/fccid/

-Sune