Strømforsynings problem
Fra : Foxy Lady

Dato : 12-10-02 09:58

Hej
Jeg har et problem med strømforsyningen i mit nyindkøbte codegen kabinet.
De -12V ligger på -10,901. De +3,3V ligger på 3.152 og de +5V ligger på
4,945. Der skulle rigtigt sidde en 300W psu i, men da jeg modtog kabinettet
var der en 400W i (det i sig selv er jo godt nok).

Skal jeg sende det ind til forhandleren eller er det noget man selv kan
gøre???

Mvh Foxy Lady

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-10-02 01:10

Foxy Lady wrote:
> [...]
> nok).
>
> Skal jeg sende det ind til forhandleren eller er det noget man selv

Ahem..hvorhenne måler du det?

Hvis det er i hardware monitoren i din BIOS, så er det nok dit motherboard
der synes at det skal være sådan.

-Sune