Amatør
Fra : EnjoyNews

Dato : 12-10-02 09:04

Hvis man som amatør kunstner gerne vil udstille nogle værker ... hvor gør
man så det.. hvor henvender man sig ?

Mvh Klaus

Fra : EnjoyNews

Dato : 14-10-02 20:17

Slet ingen bud ?

mvh Klaus ( igen igen )

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-10-02 21:47

EnjoyNews wrote:
> Slet ingen bud ?

Hej Klaus.
Denne nyhedsgruppe bliver man da ikke forpustet af at deltage i.
Men hvis det var mig, der f.eks. ville udstille mine
amatør-natur-fotografier, ville jeg nok først spørge biblioteket i min
kommune. Og har du først haft én udstilling på et bibliotek, kan du
skrive det i dit curriculum vitæ.

Du har ikke fortalt om du laver "sofastykker" eller hvad, men banker,
firmakantiner, møbelhuse o.s.v. - spørg dem bare.

Og hvad med internettet? Jeg har da set mange hjemmesider med egne
værker.
Herluf Holdt, DK-3140

Fra : EnjoyNews

Dato : 14-10-02 21:57

Det var alletiders med dit svar.. tusind tak.
Jeg vil prøve at henvende mig til min kommune i første omgang.

Tak skal du ha'

Mvh Klaus

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 15-10-02 16:45

Mon, 14 Oct 2002 21:16:36 +0200, skrev "EnjoyNews"
<mh-nyheder@mail.dk> :

>Slet ingen bud ?

Mange virksomheder har en kunstforering, hvor der vises værker fra en
udvalgt kunstner en måned ad gangen.
Du kunne jo prøve at skrive uopfordret til disse Kunstforeninger
(udvælg mellemstore og større virksomheder, hvor man kan formode at
der er basis for en sådan forening), hvor du fortæller lidt om dig
selv og viser eksempler på dine værker (vedlæg f.eks. et par fotos af
værker, der er så repæsentative for dig som muligt.).
Jeg har selv siddet i bestyrelsen for en sådan kunstforening, og en
meget stor del af det vi valgte at udstille, blev plukket ud fra det
uopfordrede materiale vi havde modtaget.

--
Gitte Sørensen news@gittes.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens