Problemer med paging....
Fra : Rene' Godskesen

Dato : 11-10-02 23:23

Hejsa

Jeg har et paging problem på min hjemmeside

Jeg bruger en Access 2000 DB...

Når jeg pager et recordsæt med denne SQL : Select * from ordrer,
så virker det fint...

Bruger jeg denne:
select L.overskrift AS overskrift, L.ordreid AS ordreID, O.fornavn AS
fornavn, O.efternavn
AS efternavn, O.postnr AS postnr, O.postby AS postby, O.medlem AS medlem,
O.porto AS Porto from
ordrelinier L, Ordrer O where O.ordrestatus >= 9 and O.ordreid = L.ordreid
AND l.vareid = 6

Så får jeg denne besked:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E21)
ODBC-driver understøtter ikke de ønskede egenskaber.

Begge af ovenstående SQL-sætninger er afprøvet direkte i Access 2000 og dér
virker de fint...
Men ikke på min ASP-side... hvorfor?

--
Mvh.

Rene' Godskesen
webmaster@toyotaextreme.dk
www.toyotaextreme.dk

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 12-10-02 08:46

"Rene' Godskesen" <godskesen@has.dk> wrote in message

> Når jeg pager et recordsæt med denne SQL : Select * from ordrer,
> så virker det fint...
>
> Bruger jeg denne:
> select L.overskrift AS overskrift,

Du har sat det på een linie ikke?????
--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Hvis man kloner en sørøver, får man så en piratkopi?

Fra : Rene' Godskesen

Dato : 12-10-02 09:11

"Christian M. Nielsen" <christian@REMOVEcmnielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Du har sat det på een linie ikke?????