MS Windows
briani 27239
WinXP Home og Administrator
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 11-10-02 21:32

Mystik.
Jeg har XP Home kørende på både min desktop og en nyanskaffet laptop.
Begge havde pre-installeret OS, så der skulle blot oprettes et brugernavn
ved første opstart. (Denne bruger er naturligvis oprettet som
administrator).

Men, på desktoppen findes der denne mappe:
C:\Documents and Settings\All Users\Delte Dokumenter

Medens den på laptoppen hedder:
C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenter

Og, på laptoppen nægtes jeg adgang til denne mappe

1. Hvad mon grunden er til, at den ikke har fået det rigtige navn på
laptoppen? Der _skal_ da være en mappe til delte dokumenter, hvis der
bliver oprettet flere brugere?
Det er jo en systemmappe, så man kan jo ikke "bare lige" ændre på
navnet.
2. Hvorfor kan jeg ikke som administrator gå ind og se _alle_ mapper?

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 12-10-02 16:48

Den 11/10-2002 klokken 22:32, skrev Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk> i
<3da73f53$0$18556$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

<klip>

> [...]

> navnet.
>
> 2. Hvorfor kan jeg ikke som administrator gå ind og se _alle_ mapper?

Troede, at jeg havde fundet svaret på (1) i Knowkedge Base artikel
Q319825, men Regbase fixen virkede ikke

Med venlig hilsen,
Kjeld