FTP med 3com OfficeConnect Cable/DSL Gatew~
Fra : Morten Thomsen

Dato : 11-10-02 22:20

Hejsa

Jeg har lidt problemer efter at jeg har sat denne router op.
Jeg har indstillet den til at den skal sende al uspecificeret trafik
videre til min pc. Men der er et par små problemer. Folk kan sagtens
connecte til min webserver både port 80 og 8080, og jeg kan modtage
filer over icq og irc. Men jeg har lidt ftp problemer. Hvis jeg logge
ind på en ftp som bruger port 21 kan jeg fint bruge både almindelig
login og passive. Men hvis jeg logger på en ftp som ikke bruger port
21, kan jeg kun bruge passive mode. Hvis jeg bruger ikke-passive mode
stopper den ved LIST kommandoen. Og folk som logger på min egen
ftpserver kan heller ikke bruge passive mode. Uanset hvilken port den
kører på. Hvis de bruger ikke passive mode går det fint.

Er der nogen der kan forklare mig hvad jeg kan gøre ved dette problem?

Mvh
Morten Thomsen
--
This email address is used only for usenet.
It can change and/or be deleted without warning.