Pcmcia spørgsmål
Fra : Hans H. Pedersen

Dato : 11-10-02 22:17

Jeg har brug for et netkort til en gammel IBM bærbar (TP 365XD) jeg kan købe
et nyt for omkring 250 kr.
Er det den samme standard der bruges på min PC eller skal jeg lede efter et
ældre brugt kort. Er der noget med forskellige spændinger (3,3 volt og 5
volt)

Fra : Peter Hansen

Dato : 12-10-02 15:58

Der findes to typer
16 bit og 32 bit, på de ældre modeller virker kun 16 bit.

Peter