MS Windows
briani 27239
Adgangsproblemer, XP Pro.
Fra : John Haugaard

Dato : 11-10-02 14:45

Efter nogle problemer, prøvede jeg at reparere min XP-installation, men blot
med det resultat, at driverne til min hardware ikke kunne indlæses, med det
resultat (for at sige det mildt) - at partitionen er komplet ubrugelig.
Derfor installerede jeg Win XP på en ny partition - i håb om at jeg kunne
redde mine dokumenter, som endda ikke er gemt på samme drev eller partition,
men når jeg prøver på at få adgang til mine "gamle" dokumenter, bliver jeg
nægtet adgang - dette til trods for, at jeg altid er logget på som
administrator.
Hvordan pokker får jeg fat i disse igen?

John

Fra : Michael Feldthaus

Dato : 14-10-02 08:26

logger du på eller går den direkte ind?
jeg vil prøve at slette log ind´en og så se hvad der sker.
--
Michael Feldthaus

Feldthaus@stofanet.dk