USB Kabel længde??
Fra : BoBoo

Dato : 11-10-02 10:52

Jeg skal have monteret mit webcam 8 meter fra min PC.
Jeg har fået en USB forlængerledning, men når jeg slutter mit webcam til er
der ingen billed.?
Jeg tror at min webcam ikke får strøm nok efter de 8 meter.
Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre - kan man sætte en strømforsyning
direkte på webcam??

MVH

BoBoo

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-10-02 11:05

> Jeg skal have monteret mit webcam 8 meter fra min PC.
> Jeg har fået en USB forlængerledning, men når jeg slutter mit webcam til
er
> der ingen billed.?

Svjh må et USB kabel kun være ca. 5 meter. Du kan måske sætte en
USB-hub/repeater ind på vejen?!

mvh
Kim Jensen

Fra : HSC

Dato : 11-10-02 11:31

Jeps, der skal en USB repeater for hver 5 meter.

Fra : Roland

Dato : 11-10-02 13:21

Hej

Jeg har hørt, at man kun kan gøre det 2-3 gange p.gr.a. evt. støj, da det
også bliver forstærket.

Roland

Fra : JSM

Dato : 11-10-02 16:29

"Roland" <roland.hansen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har hørt, at man kun kan gøre det 2-3 gange p.gr.a. evt. støj, da det
> også bliver forstærket.
>
> Roland

Se http://www.usb.org/faq.html der er svar på stort set det hele.

mvh
Jesper

Fra : BoBoo

Dato : 11-10-02 17:55

Mange tak til alle.

Jeg ved nu mere end jeg viste igår, men ikke så meget som jeg ved imorgen.

Endnu engang mange tak.

MVH

BoBoo

Fra : Keld Gydum

Dato : 11-10-02 19:45

Hej BoBoo ...

Jeg har set at man ved THansen kan købe noget som
hedder en USB-Repeater - til at sætte på sine
forlængerledninger til USB formål og dermed skulle
kunne komme op på 20 Meter ...

Selv bruger jeg 2x3 meter forlænger og det er rigtigt
at hvis jeg sætter 3 meter mere på så forsvinder signalet.

Men prøv evt. og se ind til www.thansen.dk under EDB
udstyr tror jeg det hedder ...

Held og lykke - jeg mangler desværre også 1½ meter for
at kunne nå det jeg gerne vil - men jeg vil ikke betale
hvad det koster.-

Med venlig hilsen
Keld Gydum
--
Køb og Salg høre hjemme i Markedsgrupper !
Annoncer - køb og salg - Læs mere på denne link: