dekode mime attachments ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 10-10-02 23:20

Hej!

Hvordan afkoder jeg MIME-encodede attachement i mail's (qmail) ? En
besked har f.eks. 3 eller 4 mime-encodede attachments - men jeg har
forsøgt at bruge mimencode til at dekode skidtet med - men uden større
success (kan den overhovedet klare flere attachments i samme input -
de skulle jo gerne gemmes med det navn, de har i mail'en) ?

Nogle gode ideer ?

/Brian

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-10-02 00:19

Brian Ipsen wrote in <65vbqugn3g4956giplvjo2djqp02gkcdi4@news.inet.tele.dk>:
> Hvordan afkoder jeg MIME-encodede attachement i mail's (qmail) ?

Prøv at kigge på uudeview, jeg tror den kan alt hvad du har brug for.

--
Mvh.

Niels Andersen
Linux 2.4.18 - Debian testing/unstable

Fra : Brian Ipsen

Dato : 13-10-02 10:27

On Fri, 11 Oct 2002 01:18:48 +0200, Niels Andersen
<niels-usenet@myplace.dk> wrote:

>Prøv at kigge på uudeview, jeg tror den kan alt hvad du har brug for.

Det var lige nøjagtigt hvad jeg manglede - tusinde tak !

/Brian