HP 5L paper jam
Fra : Erik Petersen

Dato : 10-10-02 22:04

Hej NG
Min ellers trofaste Láser printer er begyndt at tage flere stykker papir ad
gangen ??
Nå r jeg fylder den helt op med papir holder den op - er der noget man nskal
justere.
Har forhørt mig hos arbejdskollegaer og der er flere der har samme problem.
Hvad skal jeg gøre,for ikke at fylde papir i hele tiden.
Erik

Fra : Wass Up

Dato : 10-10-02 22:12

"Erik Petersen" <elp@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
problem.
> Hvad skal jeg gøre,for ikke at fylde papir i hele tiden.

www.hp.com/support/ljsepkit
ljsepkit=LaserJet SEParation KIT
Bestil de kits du skal brug 5L/6L/3100/3150 er det samme kit

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-10-02 06:57

Wass Up wrote:
> www.hp.com/support/ljsepkit
> ljsepkit=LaserJet SEParation KIT
> Bestil de kits du skal brug 5L/6L/3100/3150 er det samme kit

Jeg kan kun bekræfte at dette er løsningen. Jeg havde samme prob med min
6L, bestilte dette "kit" (som i virkeligheden blot er et stykke
dobbeltklæbende tape på et snedigt pap-aggregat - og det løste
problemet.

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-10-02 10:08

"Wass Up" <Satanc@softhome.net> crashed Echelon writing

> www.hp.com/support/ljsepkit
> ljsepkit=LaserJet SEParation KIT
> Bestil de kits du skal brug 5L/6L/3100/3150 er det samme kit

Nogen der har prøvet og bestille, når man kommer til fragten står der
øverst oppe fri fragt og så en pil for at komme videre, men der er også DHL
priser listet for express levering, men ingen bekræftelses pil.

Så vil det sige fragt er gratis eller koster de $21 som lister for at få
det med fragtfirma?

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten

Dato : 10-10-02 11:34

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> priser listet for express levering, men ingen bekræftelses pil.
>
> Så vil det sige fragt er gratis eller koster de $21 som lister for at få

jeg betalte ikke noget i fragt, men der gik over en måned inden de kom.

Morten

Fra : Niels Svendsen

Dato : 10-10-02 22:25

Prøv først at rense de ruller, der fremfører papiret.
De bliver meget glatte i brug.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Erik Petersen

Dato : 11-10-02 16:34

Tak for jeres hurtige svar, Jeg har sendt bud efter det kit,så nu venter jeg
bare
Erik