simpel php afstemnings script? (helst med ~
Fra : Ukendt

Dato : 10-10-02 21:17

nogle der har et simpelt et? Jeg har et: http://www.peet.dk/pollphp/ men
lige meget HVAD jeg gør så kan jeg ikke få den til at fjerne de fejl
meddelser. :(

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-02 21:28

så nu viser den ikke nogle fejl meddelser.. men nu går afstemningen løbsk

Fra : Tinky Winky

Dato : 11-10-02 15:47

> så nu viser den ikke nogle fejl meddelser.. men nu går afstemningen løbsk

Hvad mener du med det? Det ser ud til at virke fint.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-02 17:22

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
skrev i en meddelelse news:ao6o8a$qc6$1@sunsite.dk...

> Hvad mener du med det? Det ser ud til at virke fint.

Det er fordi du kan bare stemme igen og igen og igen og.. selvom jeg har sat
cookie på.. prøver at se om jeg kan finde en anden en som er bedre end den
her.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-02 17:49

jeg har skiftet til et andet vote script, som virker meget bedre.. hvis
nogle også leder efter et kan i hente det her: www.rolator.dk