nice køler til grafikkort :)
Fra : Ukendt

Dato : 10-10-02 21:27

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693

uden blæser, så den må være low-noise

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!
http://www.netparty.dk <- Tilmeld dig nu, jeg tager BF1942 + RtCW servere
med!!

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 10-10-02 21:36

"peet_dk" <nope> wrote in message
news:3da5e278$0$3368$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693
>
> uden blæser, så den må være low-noise

SMUKT! Den har længe været diskuteret i både grafikkort, overclocking og
støj- grupperne, men at den skulle blive _så_ billig havd jeg da ikke turde
drømme om... Den SKAL blive et hit!>

/H3nrik!

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 10-10-02 21:49

"H3nrik V! [2670]" skrev:
> Den SKAL blive et hit!>

Har selv et godt PCI tv-tuner kort som kun kan fungere hvis det sidder som
primært PCI-kort, hvilket på mit ASUS motherboard er lig med det slot som
denne Zalman køler vælger at ofre.

Mvh, Lars

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 10-10-02 21:54

"Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> wrote in message

> Har selv et godt PCI tv-tuner kort som kun kan fungere hvis det sidder som
> primært PCI-kort, hvilket på mit ASUS motherboard er lig med det slot som
> denne Zalman køler vælger at ofre.

Det var da godt nok en kamel at sluge...

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)
C300A @ 504 C366 @ 566 Dual C366 @ 550 C600 @ 1008 PIV1.6A @ 2.56

Fra : Kristian Espensen

Dato : 11-10-02 01:20

"peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693
>
> uden blæser, så den må være low-noise

Har allerede bestilt . Jeg håber ikke den er for bøvlet at montere, men
nu må vi se. Grafikkorts-køler-blæseren er pt den mest støjende blæser i mit
kabi, så det skulle gerne betyde et mere støjsvagt system. Det bliver nok
desværre nødvendigt med et godt airflow, men 2-3 Papst 12dB ødelægger jo
heller ikke nattesøvnen.
--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-02 09:46

> [...]
mit
> kabi, så det skulle gerne betyde et mere støjsvagt system.

I forskellige skriv lige tilbage med hvordan det fungere :) af hvad jeg kan
læse der inde lyder det liiidt som en tung satan. Også ser det heller ikke
ud til at sidde specialt godt fat... Skriv lige tilbage når i har montert
den og det hele ;)