MS Windows
briani 27239
Hvorfor har ingen aldrig fortalt det....
Fra : ebbe

Dato : 10-10-02 20:58

Søgemaskiner

Google Google er vidst nok den bedste søgemaskine i øjeblikket. Jeg bruger den i
hvert fald hele tiden.
Man kan desuden få en Google toolbar til Internet Explorer her

At man kan få en dansk Google toolbar (værktøjslinie) indbygget i M$ Internet Explorer

http://www.google.com/dk

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 10-10-02 21:14

"ebbe" <gebbe@[XXX]mail.dk> skrev i en meddelelse news:3da5dbc8$0$79628

> At man kan få en dansk Google toolbar (værktøjslinie) indbygget i M$
Internet Explorer

Det er der jo ikke noget nyt i. Har brugt den i månedsvis

Martin L. Johansen
***********************
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Gert Christensen

Dato : 11-10-02 10:27

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Internet Explorer
>
> Det er der jo ikke noget nyt i. Har brugt den i månedsvis
>
> --
> Mvh
> Martin L. Johansen

Jeg kan ikke rigtig få Google toolbar til at virke,
den virker kun en dag af gangen, -
næste dag er den VÆK! - nu gider jeg ikke instalere den mere.
Er der nogen der ved hvad der kan være galt?
(Bruger ie6 + XP-Home)
/Gert

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-10-02 11:15

"Gert Christensen" <kat6NOSPAM@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke rigtig få Google toolbar til at virke,
> den virker kun en dag af gangen, -
> næste dag er den VÆK! - nu gider jeg ikke instalere den mere.

Det lyder skummelt.

> Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Hmm, hos mig virker den fra dag et de gange jeg har installeret den. Jeg må
hellere lade dit spørgsmål stå åbent til de andre. Måske de ved noget om
det...

Martin L. Johansen
***********************
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : ebbe

Dato : 11-10-02 15:38

> [...]
> hellere lade dit spørgsmål stå åbent til de andre. Måske de ved noget om

Det er noget med at slå fra sikkerhed, sæt den til medium ......
Eller hvis det er på dit arbejde, skal du have IT-chefens tilladelse til at installere
programmer, hvad Goggle værktøjslinen er jo

Fra : Morten

Dato : 10-10-02 21:13

> Google Google er vidst nok den bedste søgemaskine i øjeblikket. Jeg bruger den i
> hvert fald hele tiden.

Google er netop blevet overhalet inden om af AlltheWeb, tror jeg det var, der
har indekseret lidt flere sider.
Men ingen maskine dækker i sig selv over 20 % af nettet, så finder du ikke
et brugbart resultat med google, kan du forsøge med nogle af disse maskiner:
http://www.clickpoint.dk/kategori/soegevaerktoejer/soegemaskiner.htm

> Man kan desuden få en Google toolbar til Internet Explorer her

Den er nemlig rar En anden rar ting ved Google er, at man efter en websøgning
uden godt resultat kan klikke på fanebladet 'Grupper', hvorefter Google automatisk
udfører samme søgning i sit lager af indlæg i diverse nyhedsgrupper.

Mvh.
Morten

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 12-10-02 11:04

"Morten" <morten789@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men ingen maskine dækker i sig selv over 20 % af nettet, så finder du ikke
> et brugbart resultat med google, kan du forsøge med nogle af disse

Hva jeg har læst, er Allthe Web fyldt med ubrugeligt ragelse. Google
udskiller de samme, el lign links mens Allthe web skulle bare tankeløst
tilføje al ragelset.

Mvh Søren C

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-10-02 13:20

On Sat, 12 Oct 2002 12:03:45 +0200, "Søren Christensen \(4200\)"
<master.clio@12move.dk> wrote:

>Hva jeg har læst, er Allthe Web fyldt med ubrugeligt ragelse. Google
>udskiller de samme, el lign links mens Allthe web skulle bare tankeløst
>tilføje al ragelset.

Men AllTheWeb er god til at finde billeder!

--
Jens

It's like Deja Vu, all over again

Fra : Ole Helms

Dato : 12-10-02 12:42

> [...]
> Men ingen maskine dækker i sig selv over 20 % af nettet, så finder du ikke
> et brugbart resultat med google, kan du forsøge med nogle af disse

Copernic Agent Basic kan indstilles til at søge i flere søgemaskiner
samtidig, gemme resultater, hente sider ned etc. Hent en gratis-udgave på
www.copernic.com
--
Venligst
Ole Helms