Problemer med printerport
Fra : Heidi

Dato : 10-10-02 20:51

Jeg spurgte tidligere i dag hvordan jeg får installeret den toolbox,
jeg tidligere har haft til min hp690c printer.
Jeg fandt den dog selv, og fandt også installationsfilen til den, men
der gik noget i ged undervejs.
Under installationen fik jeg at vide, at den ikke kunne finde printeren
på nogen af lpt eller com-portene - selvom jeg ved den er på
lpt1, og jeg har skrevet ud på den uden problemer flere gange i dag,
både før og efter toolbox installationen.

Som resultat af den "manglende" port, kunne den ikke installere
korrekt, og jeg kan ikke starte toolbox, selvom det ser ud til at den
er installeret.

Hvordan løser jeg problemet med at den ikke kan finde printerporten -
når jeg ingen problemer har med at skrive ud?? Så burde det vel
ikke være noget med at stikkene sidder løst i, eller...?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,