Montering af GPS
Fra : Poul Kongsfelt

Dato : 26-02-01 02:39

Jeg hare købt en Garmin GPS 128 med intern antenne.
Jeg er kommet i tvivl om det har nogen betydning, m.h.t. til modtagelse fra
satelitter, hvis jeg monterer den på skottet. Der er et lille udhæng på
båden, så antennen har ikke fri udsyn til alle sider.
Skal jeg evt. bytte den med en med ekstern antenne istedet?
Håber nogen kan hjælpe.

M.V.H.

Poul

Fra : HENNING LINDENSKOV

Dato : 10-03-01 20:40

Hej Poul. Du kan roligt montere din antenne på skottet da antennen skal blot
skal have frit "udsyn" opefter lidt som keglen fra en lommelygte.
mvh
Henning@lindenskov.dk
ansat hos flyvevåbnets redningstjeneste