P4S8X ide 2??
Fra : sls

Dato : 10-10-02 20:15

Hej

Jeg har et aNnus P4S8X bundkort, med en Liteon 32x brænder som master og en
DVD som slave, på IDE port 2.
Jeg bruger Nero til at brænde med, men når jeg brænder CDer, så ryger
bufferen ned på 0, og CDen bliver reddet af smart burn. Dette sker 5-8 gange
under en brænding. Jeg har hørt at der skulle være prob. med IDE2 på dette
board, men er der kommt en løsning på dette???

Mvh sls

Fra : sls

Dato : 10-10-02 23:24

> Jeg har et aNnus P4S8X bundkort, med en Liteon 32x brænder som master og
en
> DVD som slave, på IDE port 2.

Hmmm, jeg har lige brændt en CD uden problemer, jeg havde glemt at sætte
brænderen til at køre ATA. Håber det bare var det...

Hygge sls

Fra : jørgen vorre

Dato : 11-10-02 06:00

Du skal ikke ha brænder og dvd på på den samme i bundkort, sæt dvd over på
IDE1 som slave.
Det skriver nero også når du vil brænder direkte over fra cd til cd , hvis
du alså har sat dem som du ha gjort.
Jørgen

Fra : sls

Dato : 11-10-02 09:06

> [...]
> IDE1 som slave.
> Det skriver nero også når du vil brænder direkte over fra cd til cd , hvis

Jeg har 2 HDer på IDE1, og jeg har ikke brug for at brænde imellem DVD og
brænder.

Mvh sls