Toolbox til HP690C
Fra : Heidi

Dato : 10-10-02 18:30

Jeg har ovenstående printer installeret, og har tidligere haft en
toolbox under Programmer, hvorfra jeg kunne rense, udskrive test-
sider, justere osv. - men efter at have geninstalleret XP er denne
toolbox (meget naturligt) væk - og jeg kan ikke huske hvor jeg havde
den fra sidst.

Jeg har søgt lidt rundt omkring på HP's side, men har kun kunnet finde
almindelige drivere.

Nogen der ved hvor denne toolbox kan findes?

(Jeg ved godt, at man kan gå ind gennem kontrolpanel, og trykke på
printeren, og vælge egenskaber, og derigennem få adgang til nogle
af disse ting - men jeg ville gerne have det hele ud i programmer
at ligge igen...)

På forhånd tak.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Devast8or

Dato : 10-10-02 18:46

Den værktøjskasse bliver installeret når du installerer driverne der fulgte
med til printeren. Det gjorde den ihvertfald her.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Heidi

Dato : 10-10-02 18:50

Devast8or wrote:
> Den værktøjskasse bliver installeret når du installerer
> driverne der fulgte med til printeren. Det gjorde den
> ihvertfald her.

Jo men jeg købte printeren brugt i sin tid, og mener faktisk ikke
der fulgte noget med.
Og jeg har haft den geninstalleret sidenhen, hvor jeg også har haft
toolbox'en - men kan bare ikke huske hvor søren jeg fik den fra....

Fra : Heidi

Dato : 10-10-02 18:52

Heidi wrote:

> [...]
> faktisk ikke der fulgte noget med.
> Og jeg har haft den geninstalleret sidenhen, hvor jeg
> også har haft toolbox'en - men kan bare ikke huske hvor

Kommer til at se, at jeg har noget liggende på harddisken, der
hedder DJ695, hvor der er 4 underbiblioteker der hedder DISK1-4,
og deri ligger en masse filer.
Kan det være heri toolboxen gemmer sig? Eller er det mon bare en
almindelig driver?

Fra : Devast8or

Dato : 10-10-02 19:00

Det kunne godt være det. Hvis jeg husker rigtigt fylder driverne til den 4
disketter, så det er nok dem der ligger der. Det burde også indeholde
toolboxen. Prøv at se hvad der sker hvis du installerer dem.

Devast8or