Aopen A-Book 1545L
Fra : Thomas Engelschmidt

Dato : 10-10-02 17:45

Hejsa

Jeg overvejer kraftigt at købe en Aopen laptop

Så jeg vil høre om der er nogen af jeg som har erfaring med aopen laptops..

Hvad er varme udvikling og støjniveauet på denne laptop

mvh
/thomas

Fra : Thomas Dolberg

Dato : 11-10-02 09:08

Hej Thomas
Jeg købte selv ovenstående maskine i starten af september, men
returnerede den, da jeg syntes, at den støjede for meget. Eller det
vil sige, at når den ikke sagde noget, var den virkeligt lydløs !! men
ofte gik blæseren igang og så kørte den for fuld udblæsning. Måske har
jeg bare været uheldig, men det var altså min erfaring.
Hvis du køber den, vil jeg d gerne høre om dine erfaringer.

mvh
Thomas Dolberg