Refresh ???
Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-10-02 17:26

Hej,

Jeg arbejder med et lille newsscript (php og mysql).
Når jeg har slettet en row sendes brugeren tilbage til admin delen, men her
er den ikke opdateret. Lige såsnart jeg trykker f5 (=refresh) passer det
hele.

Er der en smart måde at gøre dette på.
Jeg har tænkt lidt på meta refresh, men er ikke helt sikker.

Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-10-02 17:34

<META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="X; URL=<?php print $PHP_SELF ?>">

Thomas

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-10-02 17:49

"Thomas Jensen" <cobra3011@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> <META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="X; URL=<?php print $PHP_SELF ?>">
>
> Thomas

Du kunne også skrive:

<?php
header('Location: '.$PHP_SELF);
?>
--
------> END <------
Mikkel Magnus Christensen

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 19-10-02 02:35

> <?php
> header('Location: '.$PHP_SELF);
> ?>

støtter ideen om header location løsningen den har jeg selv brugt, den er
"transparent" for brugren og det fungerer ganske godt..

- Tonny, www.jegergud.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-10-02 03:04

On Thu, 10 Oct 2002 18:25:41 +0200
"Thomas Jensen" <cobra3011@hotmail.com> wrote:
> [...]
> passer det hele.
>
> Er der en smart måde at gøre dette på.
> Jeg har tænkt lidt på meta refresh, men er ikke helt sikker.

Du skal bare sørge for at din side ikke bliver cachet i din browser
(specielt Internet Explorer er slem til atr cache på en uintelligent
måde).

Sæt følgende i header på siden:

Thats it!

--
Kim Schulz - Freelance Development | The way to make a small fortune in
Email : kim @ schulz.dk | the commodities market is to start