Shopping i Gøteborg !
Fra : Palle Bachmann

Dato : 10-10-02 16:56

Hej
Er der nogen som kender nogle butikker i Gøteborg,som sælger fiskegrej ?
Der skulle være et shoppingcenter eller andet,tæt på havnen hvor færgen
fra Fr.havn ligger til ?
Mvh.
Palle

Fra : Thomas

Dato : 11-10-02 16:15

Du tænker nok på El-Ge, jeg véd ikke om de findes mere, men de var/er store.
Alle Fladen ekspitioner lagde vist vejen omkring dem, så vidt jeg husker.
Thomas

Fra : ** kent **

Dato : 11-10-02 17:52

On Fri, 11 Oct 2002 17:15:02 +0200 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Thomas
wrote:

>Du tænker nok på El-Ge, jeg véd ikke om de findes mere, men de var/er store.
>Alle Fladen ekspitioner lagde vist vejen omkring dem, så vidt jeg husker.

El-Ges skall fortfarande finnas kvar:

EL-GE Sportfiske
Gustav Dahlensgatan 13
402 76 Göteborg