Spørgsmål om Shuttle XPC - SS51 G
Fra : Groggy

Dato : 10-10-02 16:33

Nogen der har erfaringer med subj og kender en butik der sælger dem?

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Seth

Dato : 10-10-02 17:23

"Groggy" <groggy@[NOSPAM]mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaringer med subj og kender en butik der sælger dem?
>
> Med venlig hilsen
>
> Andreas Hansen (Groggy)

Squaretech i Århus sælger dem

jeg kender flere som har dem og er rigtige glade for dem...overvejer endda
selv snart at hoppe på en Pentium 4 i sådan en model.

Mvh

Seth

Fra : Olsen

Dato : 10-10-02 19:52

www.datateam.dk

Fra : Gadsbøll

Dato : 10-10-02 23:08

GREENdata.dk har dem også. De plejer at have ok priser men jeg kender ikke
niveauet på Shuttle. Så??..

Mvh. Emil

Se evt:

http://www.greendata.dk/shop/