CD-drev til Armada 77xx
Fra : John Thomsen

Dato : 10-10-02 14:30

Jeg er den glade ejer af en ældre Compaq Armada 7750M (bærbar), og har
netop fået fat på en CD-drev - 8x (!) - som skal kunne sættes i
istedet for diskettedrevet, men det volder problemer.

Computeren er "født" med Windows 95, og har en 2 GB harddisk, som er
konfigureret som et C-drev på ca. 1,5 GB og et D-drev på resten.

Men når jeg sætter CD-drevet i, kan den slet ikke "se" det er kommet
i, skønt jeg endda kan høre at det snurrer rundt.

Hvad er der galt - og kan der gøres noget?
Hjælper det evt. med en opgradering til Windows 98 (og hvor får man
fat på sådan en?)

Er det en simpel driver, jeg mangler?

-----

Jeg har oplevet noget tilsvarende med en BackPack CD-brænder, som jeg
egentlig havde indkøbt for at kunne bruge med min stationære computer,
men som jeg også havde til hensigt at bruge sammen med den bærbare.

Den installation lykkedes heller aldrig for mig...!

Svar meget gerne på e-mail samtidig med evt. svar her i gruppen.

Venligst
John